Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

To καλό και το κακό σενάριο


 
Το timing που επιλέγει ο Δημήτρης Μελισσανίδης να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της κιτρινόμαυρης επικαιρότητας είναι περίεργο. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι μπορεί να άλλαξε με βεβαιότητα, ωστόσο κάτι υποπτεύομαι και περνάει από το μυαλό μου.

Το σίγουρο είναι ότι η δήλωση του πως «πάντα είμαι εδώ για την ΑΕΚ» δεν ευσταθεί. Αν εξαιρεθεί η πρόταση που  κατέθεσε το 2005 για την ερασιτεχνική και την κακή εκτίμηση του τότε εκλογικού σώματος που δεν τον εξέλεξε, επί της ουσίας δεν έχει κάνει καμία προσπάθεια εμπλοκής του στην ΑΕΚ.

Το 2008 είχε κάνει αυτή την περιβόητη πρόσκληση στο τότε μετοχικό σχήμα με το «70 εσείς, 70 εγώ» που ήταν εν μέρει ακαθόριστη. Διότι, ζήτησε από ένα ήδη υπάρχων μετοχικό σχήμα να βάλει κάποια χρήματα και να βάλει κι εκείνος μπαίνοντας στην ΑΕΚ. Δεν κατέθεσε πρόταση αγοράς, αλλά κάτι περίεργο, όχι χειροπιαστό και γενικώς ασαφές.

Την προηγούμενη εβδομάδα, υπήρξε το δημοσίευμα του περιοδικού «unfollow» που συκοφάντησε τον «τίγρη» λέγοντας πως έκανε απειλητικά τηλεφωνήματα προς συντάκτες του περιοδικού με αφορμή κάποιες κατηγορίες του εντύπου περί λαθρεμπορίου πετρελαίου.

Για τους γνώστες της τάξης πραγμάτων στην ΑΕΚ, οι σύνδεσμοι που είναι φίλα προσκείμενοι στον Μελισσανίδη είναι τόσο το Πατήσια club, όσο και οι Πειρατές του Ονείρου. Αμφότεροι οι σύνδεσμοι αποκλείεται να συμμετείχαν σε ενέργειες που θα έφερναν τον Μελισσανίδη στο σημείο να (ξανα)πει πως δεν ασχολούμαι με την ΑΕΚ, οπότε θεωρώ δεδομένο πως υπήρξε ενημέρωση από το περιβάλλον του πρώην προέδρου.

Δυο είναι οι πιθανότητες:
   1)     Ο Μελισσανίδης να θέλει όντως να ξανασχοληθεί με την ΑΕΚ διότι ουδείς μπορεί να απαρνηθεί την τουλάχιστον οπαδική του αγάπη για τον Δικέφαλο. Αυτό είναι το καλό σενάριο.
   2)      Το κακό σενάριο, είναι να προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη με την υποτιθέμενη διάθεση του να ασχοληθεί με την ΑΕΚ μεταφέροντας την επικαιρότητα σε κιτρινόμαυρα μονοπάτια, κερδίζοντας ένα κομμάτι του κόσμου.

Είμαι κατά της συνωμοσιολογίας, οπότε δεν θέλω να βγάζω φήμες στον αέρα, πράγμα που δεν έχω κάνει ποτέ όσο καιρό γράφω στο blog. Ωστόσο παρουσιάζω τα σενάρια όπως αυτά τοποθετούνται στο μυαλό μου με την εμπειρία που έχω στα διοικητικά της ΑΕΚ των απίθανων ψεμάτων και των δημοσιογράφων που παίζουν πάντοτε ύπουλα παιχνίδια στις πλάτες ενός αγχωμένου για το 
ποδοσφαιρικό μέλλον λαού.
Καλημέρα.

1 σχόλιο:

απ'το 58 στη 18 είπε...

Παρακαλω οσους ενδιαφερονται για ιδιαιτερα επικαιρο σχολιο ,ας ανατρεξουν κατω απο προγενεστερο κειμενο του μπλογκερ με τη φωτο των πανηγυρισμων .Ειναι το τεταρτο πονημα.,αλλωστε εχει ημερομηνια 13 -2-2013.Ανησυχητικο κρουσμα απροσεξιας μου η ελλειψη συγκεντρωσης το κατεχωρησε σε παλαια αναρτηση.
Ευχαριστω και οπως παντα επιζητω μια γονιμη συζητηση.